Het Concept
Je woning zelf te koop zetten is vaak een leuke maar wel drukke en stressvolle periode met weinig vrije tijd. Uren op het internet, dingen uitzoeken, eigenlijk heb je er een fulltime job bij. Wij kunnen je met ons marketingconcept helpen om zelf je woning te verkopen en dat je op tijd klaar bent voor de verhuizing én ook nog vrije tijd over hebt.
Met een persoonlijk plan van aanpak, waarin o.a. de onderstaande items uitgebreid aan bod komen, gaan we met je aan de slag. Je krijgt hier persoonlijke begeleiding bij om ervoor te zorgen dat alles geregeld is van start tot finish. Verder kunnen we je helpen met ons netwerk aan partners. Denk hierbij b.v. aan een personal organizer, een klusbedrijf, opslag voor spullen, interieurstyliste etc. Door dit netwerk hoef je zelf niet meer uren op het internet te zoeken naar vakmensen en experts want die hebben wij al voor je gevonden. In die tijd kun jij iets leuks gaan doen.
Omdat wij geloven in een persoonlijke aanpak en wij het heel belangrijk vinden om jouw duurste bezit mooi en goed in de markt te zetten, maken wij daar ook veel werk van. Wij doen de styling en fotografie zelf en kijken dan goed naar hoe de woning het beste tot z’n recht komt. Wij hebben een eigen promotieplatform om vervolgens jouw woning op te promoten.
Tot slot van ons concept kun je meehelpen met onze Foundation die in het teken staat van duurzaamheid en maatschappelijk belang. Door goede meubels (of geld) te doneren aan de Foundation, kunnen wij gezinnen die onder en rondom de armoede grens leven, blij maken met een make-over in hun woning, zodat zij een prettig en veilig thuis krijgen om een volgende stap kunnen maken.
PLANNING
Zonder een juiste planning zie je als een berg op tegen verhuizen, maar daar hebben wij iets op bedacht!
Met een goed concreet plan van aanpak, van start tot aan de verhuizing, creëer je rust. Niet alleen om je heen maar ook in je hoofd. Plan wanneer je wat gaat doen en committeer je hier dan ook aan. Niet alleen de volgorde maar ook de tijd die je hieraan besteed is belangrijk.
Heb grip op het hele proces en je hebt nog tijd over voor leuke dingen met vrienden en familie!
ORGANIZING
Waar moet ik beginnen met opruimen?
Ruim niet op omdat het opgeruimd moet zijn, maar doe dit zorgvuldig. Als je al weet dat je iets niet naar de volgende woning mee gaat nemen, zorg dan dat je het meteen wegdoet. Dit bespaart je veel tijd omdat je die spullen anders nog wel 2 keer in je handen hebt en dat kost ook weer veel tijd en levert stress op.
Wij hebben tal van tips en methodes voor je om “goed” op te ruimen en natuurlijk kun je van ons netwerk gebruik maken. Wij hebben professionals als partner, die jou hierbij uitstekend kunnen helpen.
STYLING & PHOTOGRAPHY
Nog steeds is meer dan 80% van de kopers niet in staat om door het bestaande interieur heen te kijken
Wij zorgen, met oog voor perfectie en detail, gecombineerd met een dosis enthousiasme, dat jouw woning de beste presentatie gaat krijgen. Met de perfecte styling en glossy foto’s, zal de woning opvallen en veel meer bekeken worden.
Hierdoor vergroot jij jouw doelgroep van kopers voor de woning en het haal je het hoogste rendement uit de verkoop van jouw huis.
MOVING
Normaal lopen de rillingen over je rug als je denkt aan verhuizen! Dit is een chaotische en stressvolle periode als je het niet goed plant.
Maar met ons concept en de juiste begeleiding heb je de goede keuze gemaakt. Jouw woning ziet er al helemaal opgeruimd uit, de styling en photography zijn geweest en de woning is verkocht! Het enige wat er nu nog gedaan moet worden is jouw spullen inpakken voor de verhuizing en uitpakken op de nieuwe plek.
Dan kan het grote genieten in de nieuwe woning beginnen!